Kanadská společnost BOMBARDIER RECREATIONAL PRODUCTS (dále BRP) je na pěti kontinentech již přes šedesát let synonymem toho nejlepšího na poli rekreačních dopravních prostředků. Na vodě, na sněhu, v terénu – tam všude BRP exceluje. Nejdříve si dala za úkol zkrotit svého nejzatvrzelejšího protivníka – sníh, a stvořila první sněžný skútr v historii. Dnes jsou Ski-Doo a Lynx nejvyhledávanějšími sněžnými skútry na světě. Nejlepším důkazem jejich kvality je skutečnost, že byly vybrány pro technické zabezpečení Zimních olympijských her v Lake Placid, Sarajevu, Calgary a Salt Lake City.

  To ale BRP nestačilo a začala se poohlížet po dalších výzvách, a tak vznikly bezkonkurenční čtyřkolky Can-Am ATV, ztělesňující sílu, výkon a opravdu fantastický pocit z jízdy. Již několikrát si u odborných časopisů vydobyly ocenění „čtyřkolka roku“. U revolučního Outlandera 400 to perfektně vystihl prestižní ATV Magazine: „Stroj, jenž díky zcela novému pojetí podává tak fantastický výkon, že jiní výrobci jen stojí a nevěřícně zírají.“

  BRP se řídí filozofií „uskutečňovat neobyčejné“ – inovace a vynalézavost pro ni není jen tradicí, je to její vášeň. To se týká jak pestré nabídky výrobků, tak i vývoje a aplikace nejnovějších technologií a v neposlední řadě také precizního designu. Výrobky BRP jsou výsledkem mnohaletého vývoje a sledují hlavní cíl: nabídnout zákazníkovi jedinečnost, kterou jinde nenajde – k práci, rekreaci i zábavě.

  Impérium Bombardier se v roce 2003 rozdělilo a nyní zastřešuje výrobu čtyřkolek Can-Am, tříkolek SPYDER sněžných skútrů SKI-DOO a LYNX, vodních skútrů a sportovních lodí SEA-DOO, motorů ROTAX, EVINRUD a JOHNSON společnost BOMBARDIER RECREATIONAL PRODUCTS.

  Když design způsobí převrat na trhu
Říkáte si: čím to je, že jsou všechny ty hračičky tak úžasně vychytané? BRP má skvělý recept. Nejdřív se soustředila na pohon: všechny stroje osadila vysoce spolehlivými a výkonnými motory rakouské firmy Rotax, vyznačujícími se nízkou spotřebou paliva, tichým chodem a šetrností k životnímu prostředí. Tím ale s technologií ani zdaleka neskončila. Každé části stroje byla věnována až puntičkářská pozornost, od precizně řešeného podvozku přes přední a zadní zavěšení, řešené přesně podle potřeb a způsobu využití, až po pohodlné sedadlo. Třešničkou na dortu je futuristický design a vyčerpávající vybavení, jako například multifunkční displej, závěsné zařízení, zpětná zrcátka, vyhřívaná řídítka a páčku plynu, úložný prostor pod sedadlem a mnoho dalšího.

  S našimi sněžnými skútry Ski-Doo a Lynx a se čtyřkolkami Can-Am budete v zasněženém světě “snowmobilingu” i v drsné drsném “off-road” terénu jako doma! Sečteno a podtrženo, nic lepšího už nenajdete!

 Z historie čtyřkolek Can-Am ATV:
 

 Společnost BRP na trhu se čtyřkolkami debutovala roku 1997 a již o dva roky později byl model Traxter časopisem ATV Magazine označen „čtyřkolkou roku“. Téhož roku byl představen druhý model čtyřkolky – DS 650, určené zkušeným sportovním nadšencům, kteří na ní začali záhy vyhrávat závody, včetně Dakar Rally. V roce 2003 se stala firma BRP prvním a jediným výrobcem dvousedadlových čtyřkolek. Outlander 800, který byl na trh uveden v roce 2005, se stal vlajkovou lodí nové generace čtyřkolek, ztělesňujících sílu, výkon a opravdu fantastický pocit z jízdy.

  Dnes se společnost BRP ocitá na dalším mezníku svého vývoje: oživením značky Can-Am se snaží dostát závazku co nejlépe vyhovět všem čtyřkolkovým nadšencům. Bezkonkurenční čtyřkolky Can-Am, které zaznamenaly první úspěchy již v polovině 70. let, nyní znovu vyrážejí dobýt svět. Každý z modelů září vynalézavostí a důvtipem, ať už je určen k práci, nebo pro zábavu. Can-Am následuje vizi svého zakladatele: „Uspět může jen ten, kdo se vydá vlastní cestou“.

            

  

Z historie sněžných skútrů:

1937 -  J. A. Bombardier získává svůj první patent na vývoj „pásového vozidla pro cestování na sněhu“, později nazvaného B7 snowmobile.  J. A. Bombardier otevírá LAuto Neige Bombardier Limitée, „společnost na výrobu pásových vozidel pro cestování na sněhu“, ve Valcourtu.1950 - Výroba sněžného vozidla Muskeg. 


 

1959 - Zahájena výroba sněžných skútrů SKI-DOO. Bombardier je na prvním místě v sériové produkci sněžných skútrů. 


1962-63 - Sněžné skútry SKI-DOO podstupují změny: nová sklolaminátová karosérie, motory Kohler a JLO jsou nahrazeny rakouským motorem ROTAX.1971 - Na trh jsou uvedeny nové modely SKI-DOO: Elan, Skandic, Valmont a Blizzard.  

      

1973 - 29. srpna je vyroben milióntý sněžný skútr SKI-DOO.

1974 - Opětovně byla vylepšena technologie, bezpečnost, vzhled a komfort sněžných skútrů SKI-DOO. 
1988 -  Bombardier je oficiálním dodavatelem vozidel na úpravu sněhu a sněžných skútrů pro OH v Calgary. Bombardier uzavírá přímou spolupráci s finskou   společností a získává tak výrobní zařízení na sněžné skútry v Evropě. Nordtrac OY, výrobce sněžných skútrů ve finském Rovaniemi, vyrábí sněžná vozidla Lynx navržená zvlášť pro evropský trh. (Dnes je tato společnost Bombardier-Nordtrac OY plně ve vlastnictví BRP).  
1993 - 14. září 1993 je ve Valcourtu vyroben dvoumilióntý sněžný skútr SKI-DOO.
       Bombardier vytváří novou modelovou řadu sněžných skútrů určených především pro vysokohorské podmínky a jízdu v hlubokém prachovém sněhu nazvanou Summit.  
2000 - Sněžný skútr Summit 700 Highmark vyhrává cenu Mountain Muscle Sled of Year (sněžný skútr roku) časopisu Snowest Magazine. 
2002 - Bombardier přichází s prvním čtyřtaktním motorem u turistického modelu Grand Touring V-1000.
2003 - Čtyřtaktní motor i u pracovního skútru Lynx 59 Yeti V-1000 . 
2004 - První třísedadlový skútr z produkce BRP - model GTX 800. 
  Nebývalá síla a elegance, to jsou hlavní parametry novinky pro zimní sezónu 2004/2005, závodního sněžného skútru Mach Z Adrenaline s obsahem 995 ccm. 
2006 - BRP je opětovně oficiálním dodavatelem sněžných skútrů na olympijských hrách, tentokrát v italském Turíně. 
  Silné čtyřtaktní pracovní skútry Lynx Yeti V-1300 a V-800. 
2007 - Žhavá novinka ze stáje Lynx: čtyřtaktní Yeti PRO V-800 s pásem o šířce 600 mm. 
2008 - Skandinávský Lynx přináší nový lehký pracovní skútr Yeti 550.